pondělí 19. ledna 2015

Články pro Jiné Teritorium

V letech 2012–2013 se na různých akcích, v klubech a tetovacích salónech objevoval velikostí nenápadný, leč obálkou a obsahem zajímavý časopis Jiné Teritorium s podtitulem Independent unformal magazine. Vyšlo sice jenom sedm čísel, troufám si ale tvrdit, že to byl na české alternativní scéně hodně zajímavý počin a je škoda, že časopis přestal vycházet. Každé vydání bylo jistým způsobem zaměřené (upíři, burleska, japonská kultura) a podle toho se odvíjely i články. Vždycky se tam ale objevila alespoň jedna recenze na film nebo desku, představení hudební skupiny, tematický photoshoot a poměrně nevážně braný horoskop. Časopis byl distibuován zdarma, takže je logické, že obsahoval reklamu, ta ale nerušila a byla také stylová a tematická (na tetovací salóny, na obchody s rockovou, metalovou nebo gothickou módou, pozvánky na akce...).
Já jsem pro časopis dělala hlavně korektury (korektorů nás tam sice bylo napsaných více, ale upřímně, mám dojem, že kromě mě tam nikdo nic neopravoval :-D), ale napsala jsem také pár článků :).
Tady na stránkách to vypadá, že jsou fotky článků v příliš nízké kvalitě, ale když na ně kliknete pravým myšítkem a dáte „Otevřít odkaz v novém panelu“ nebo taky „Zobrazit obrázek“, můžete si je přečíst :)

1. číslo – Článek o lolita módě


2. číslo – Rozhovor s Ophelií Violettou



4. číslo – Rozhovor s Lady Mousellycou a článek o burlesce



Časopis už sice nevychází, ale na stránkách je archiv starších čísel (kromě toho posledního), plus na ně čas od času přibyde pozvánka na nějakou zajímavou akci - http://jineteritorium.cz/



Žádné komentáře:

Okomentovat