neděle 18. ledna 2015

By Bař Meijer Art

Když jsem oslovila mladičkou fotografku Báru, jejíž fotky jsem znala z inetrnetu a moc se mi líbily, měla jsem jasný koncept a věděla jsem, co chci nafotit. Před rokem jsem od Lyrel získala úchvatný parůžkový headdress a chtěla jsem se s ním a v nějakém decentním outfitu vyfotit lese s vlasy zapletenými do parůžků.
Bař není z Prahy, ale je ochotná za focením dojet, a tak jsme fotily v Praze :). Focení trvalo asi dvě hodiny a obešly jsme několik lokací, které jsem měla dopředu vyhlídnuté.









 

Ačkoliv mi některé fotky přijdou opravdu hodně povedené, jednu věc jí musím vytknout – při posílání náhledů měla odstranit rozmazané fotky. Protože takhle jsem si z náhledů vybrala fotky, u kterých se nakonec ukázalo, že byly rozmazané a musela je hodně doostřovat, u jedné mi dokonce řekla, ať si vyberu jinou, protože už je to tak rozmazané, že to nevypadá dobře. Myslím, že odstraněním rozmazaných fotek už na začátku se tomu dalo předejít ;). Ale s ostřením bude mít asi obecně problém, často byly na fotkách zaostřené úplně jiné části a obličej byl rozmazaný... Z asi osmnácti fotek nakonec vybírám deset, které se mi líbily nejvíce a jsou až na jednu ostré :) (ale ta jedna se mi líbila tolik, že jsem se ji ještě pokusila doostřit musím ji sem prostě dát :) ). Na druhou stranu je to focené v lese a bylo zataženo, když se člověk podívá na její fotky krásných potetovaných slečen běhen dne, tak u nich tenhle problém nenastává :).

Žádné komentáře:

Okomentovat